Niniejszy dokument (dalej jako: „Regulamin”) określa zasady korzystania z Apartamentów i Pokojów, które są udostępniane na podstawie Umowy Najmu zawieranej z następującym podmiotem: INA Management Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdańsku (80-890) przy ul. Heweliusza 9, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. Gdańsk, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000743606, NIP: 5833317195 w odniesieniu do Apartamentów i Pokojów położonych przy ulicy Łamanej 7 w Gdańsku (80-510) w obiekcie Rezydencja Merwede.
II. Definicje
Apartament - lokal mieszkalny, który może zostać wynajęty w ramach Umowy Najmu;
Pokój - lokal mieszkalny, który może zostać wynajęty w ramach Umowy Najmu;
Cisza nocna - przedział czasu między 22:00 a 6:00, podczas którego Goście są zobowiązani do powstrzymania się od hałaśliwego zachowania;
Części wspólne - części Obiektu, z których mogą korzystać Goście z różnych Pokojów lub Apartamentów;
Doba hotelowa - przedział czasu, który Gość może spędzić w Apartamencie lub Pokoju w ramach zawartej Umowy Najmu. Doba hotelowa zaczyna się o 16:00 w Dniu przyjazdu, a kończy o 10:00 w Dniu wyjazdu;
Gość - osoba, która przebywa w Apartamencie lub Pokoju na podstawie Umowy Najmu zawartej w Regulaminie Serwisu lub regulaminach innych platform służących do rezerwacji Apartamentu lub Pokoju, z których korzysta INA Management;
Osoby towarzyszące - osoba nie objęta Umową Najmu zawartą z Gościem, przebywająca w Apartamencie lub Pokoju;
Dzień przyjazdu - dzień oznaczony w Umowie Najmu, jako dzień rozpoczęcia Najmu;
Dzień wyjazdu - dzień oznaczony w Umowie Najmu, jako ostatni dzień Najmu; 1
Obiekt - nieruchomość, którą dysponuje INA MAnagement w celu wynajęcia Apartamentu lub Pokoju; 1
Umowa najmu (Najem) - Umowa, na mocy której INA Management oddaje Klientowi Apartament lub Pokój w odpłatny najem, w terminie, który Klient wskazuje podczas składania Zamówienia;
Wymeldowanie - proces, podczas którego Gość opuszcza Apartament lub Pokój, polegający w szczególności na zdaniu karty/kluczy do Apartamentu lub Pokoju oraz dokonaniu wszelkich rozliczeń;
Zameldowanie – rejestracja Gościa w Apartamencie lub Pokoju, która polega na wypełnieniu kart meldunkowych przygotowanych przez INA Management i wydaniu karty/kluczy do Apartamentu lub Pokoju.
III. Zameldowanie
Doba hotelowa zaczyna się o godzinie 16:00 w dniu przyjazdu i kończy się o godzinie 10:00 w dniu wyjazdu.
Zameldowanie odbywa się w Recepcji, w godzinach jej otwarcia.
Zameldować może się jedynie osoba, która ukończyła 18 lat i ma pełną zdolność do czynności prawnych
W przypadku, gdy Gość nie może zakwaterować się w godzinach otwarcia Recepcji, zobowiązany jest do poinformowania o tym najpóźniej dzień przed Dniem przyjazdu za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej.
Recepcja przekazuje Gościowi instrukcje dotyczące Zameldowania w wiadomości elektronicznej najpóźniej w Dniu przyjazdu.
W przypadku, gdy Gość odmówi Zameldowania, INA Management wypowiada Umowę Najmu bez zachowania terminu wypowiedzenia, zatrzymując Wynagrodzenie z tytułu Umowy najmu tytułem kary umownej.
IV. Zasady pobytu
W Apartamencie oraz Pokoju obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych lub spożywania substancji odurzających. W przypadku złamania powyższego zakazu, Gość jest zobowiązany do zapłacenia kary umownej w wysokości 500 zł za każde naruszenie.
Goście i Osoby towarzyszące, przebywające w Apartamencie lub Pokoju, są zobowiązane do przestrzegania niniejszego Regulaminu, Ciszy nocnej, zasad BHP oraz przepisów ochrony przeciwpożarowej, a także zachowania zgodnego zasadami kultury osobistej.
INA Management, w przypadkach naruszenia przez Gościa powyższych ppkt., w szczególności w przypadku podejrzenia, że Gość znajduje się pod wpływem środków odurzających, alkoholu, w stanie wyłączającym świadome podjęcie decyzji lub zachowuje się agresywnie w stosunku do INA Management lub obsługi Obiektu, INA Management może podjąć decyzję o wezwaniu Policji lub innych służb porządkowych. W takim przypadku INA Management ma prawo do natychmiastowego wypowiedzenia Umowy Najmu, zatrzymując Wynagrodzenie z tytułu Umowy najmu tytułem kary umownej.
Osoby trzecie mogą przebywać w Apartamencie lub Pokoju Gościa w godzinach 06:00- 22:00.
Gość nie może udostępniać Apartamentu lub Pokoju Osobom trzecim, a także zwierzętom, które nie zostały przez niego zgłoszone podczas składania Zamówienia. Dla potrzeb tego Regulaminu za udostępnienie uznaje się przebywanie zwierząt lub Osób trzecich w Apartamencie lub Pokoju w godzinach między 22:00 a 06:00.
W przypadku naruszenia ppkt. 5 niniejszego Regulaminu, Gość może zostać obciążony kosztami pobytu tych zwierząt lub Osób trzecich, zgodnie ze stawkami obowiązującymi za wynajem Apartamentu lub Pokoju dla osoby lub zwierzęcia w czasie trwania Umowy Najmu.
W ramach korzystania z Apartamencie lub Pokoju, Gość nie może: a.palić świec, kadzideł, rozpalać kominka lub grilla ogrodowego, b.oddać Apartamentu lub Pokoju w podnajem; c.udostępniać Osobom trzecim Apartamentu lub Pokoju, również w czasie trwania Umowy Najmu; d.usuwać z Apartamentu lub Pokoju elementów jego wyposażenia i dekoracji, a także przenosić elementów wyposażenia i dekoracji pomiędzy Apartamentami lub Pokojami; e.pozostawiać zwierząt oraz osób poniżej 13 roku życia bez nadzoru.
W przypadku naruszenia zakazu zapalenia świec, kadzideł, rozpalenia kominka lub grilla ogrodowego, Gość zapłaci karę umowną w wysokości 500 zł.
Gość jest zobowiązany do każdorazowego odpowiedniego zabezpieczenia Apartamentu lub Pokoju w przypadku jego opuszczania, w szczególności poprzez staranne zamknięcie okien i zamknięcie drzwi wejściowych na klucz. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za szkody będące następstwem nieodpowiedniego zabezpieczenia lub zaniechania zabezpieczenia Apartamentu lub Pokoju.
Miejsca parkingowe w garażu są dostępne dla Gości za wcześniejszą rezerwacją. Miejsce parkingowe jest dodatkowo płatne - stawka ustalona jest indywidualnie dla każdego obiektu.. Gość jest zobowiązany do starannego sprawowania pieczy nad pilotem do garażu. W przypadku jego utraty, INA Management może obciążyć Gościa karą umowną w wysokości 200 zł.
Koszt za zgubiony klucz/kartę do Apartamentu lub Pokoju wynosi 150zł.
Opłata za pobyt pobierana jest od Gościa w dniu przyjazdu (z góry).
V. Wymeldowanie
Goście są zobowiązani do opuszczenia Apartamentu lub Pokoju najpóźniej do godziny 10:00 w Dniu wyjazdu. W przeciwnym wypadku INA Management naliczy opłatę za korzystanie z Apartamentu lub Pokoju przez kolejne Doby hotelowe pobytu Gości zgodnie ze stawkami obowiązującymi na Najem w Dniu Wyjazdu
Życzenie przedłużenia pobytu Gość powinien zgłosić recepcji najpóźniej do godziny 16:00 w dniu poprzedzającym koniec terminu najmu.
Do godziny 14:00 koszt przedłużenia pobytu to 50% doby.
Po godzinie 14:00 koszt przedłużenia pobytu to 100% doby.
VI. Odpowiedzialność gościa
Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z jego winy. Każdy rodzic (opiekun), odpowiedzialny jest za szkody wyrządzone przez dzieci. INA Management ma prawo do obciążenia karty płatniczej Gościa za szkody dokonane w Apartamentu lub Pokoju.
INA Management zastrzega sobie prawo do dokonywania podczas Zameldowania preautoryzacji podanej przez Gościa karty płatniczej lub pobrania zwrotnego depozytu gotówkowego w wysokości 500 zł (słownie: pięćset złotych). Jeśli w Apartamencie lub Pokoju nie wyrządzono szkód depozyt zostanie zwrócony w pełnej kwocie. W przypadku stwierdzenia szkody w Apartamencie lub Pokoju depozyt zostanie wykorzystany w celu naprawienia powstałej szkody. W zależności od wysokości szkody INA Management zwróci niewykorzystaną część depozytu lub będzie dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych.
VII. Reklamacje, odpowiedzialność INA MANAGEMENT
INA Management odpowiada za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez Gościa do Apartamentu lub Pokoju na zasadach utrzymującego hotel lub podobny zakład, zgodnie z art. 846 Kodeksu Cywilnego, chyba że szkoda wynikła z właściwości rzeczy wniesionej lub wskutek siły wyższej albo że powstała wyłącznie z winy poszkodowanego lub osoby, która mu towarzyszyła, była u niego zatrudniona albo go odwiedzał.
Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku uchybień związanych z wykonaniem Umowy najmu. Reklamacje Gość może zgłaszać na adres poczty elektronicznej: kontakt@inarent.pl
W uzasadnionych przypadkach Gość może poprosić o przyjazd INA Management do Apartamentu lub Pokoju.
VIII. Postanowienia końcowe
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem lub Regulaminem serwisu, stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności. Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez INA MANAGEMENT Sp. z o.o., Heweliusza 11/609, 80-890, Gdańsk Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w .