Planowanie koncepcyjne
Planowanie koncepcyjne to najważniejszy etap strategii przed rozpoczęciem inwestycji, który może zadecydować o jej końcowym sukcesie. Wieloletnie doświadczenie zdobyte podczas prowadzenia rozmaitych inwestycji pozwala nam zaoferować profesjonalne doradztwo obejmujące m.in.:
- opinię o inwestycji
- analizę atrakcyjności lokalizacji z punktu widzenia nabywców inwestycyjnych apartamentów
- analizę konkurencji rynkowej, w tym ceny i tempo sprzedaży
- rekomendację projektową
- cenniki uwzględniające rentowność wynajmu
INApartments Das Angebot umfasst:
Analyse der Attraktivität des Standorts in Bezug auf Investitionen Käufer Wohnungen Analyse der Wettbewerb auf dem Markt, einschließlich Preis- und Verkaufskurs prognostiziert das Tempo der Wohnungsverkäufe auf Basis von Marktprognosen und die empfohlene Preisniveau Beratung auf Kundenwünsche in Bezug auf die Struktur der Wohnungen und das Ausmaß der Oberfläche Kontakt mit potenziellen Käufern von Wohnungen, die ein umfassendes Service-Management-Suiten für Leasing bieten, dh. die Verwaltung von Reservierungen, kontinuierliche Betreuung der Wohnung, zusammen mit der Durchführung der notwendigen Reparaturen und WartungMarketing i Public Relations
Strategie marketingowe, kreowanie produktu, identyfikacja wizualna, bieżący marketing inwestycji – marketing i reklama to istotna część strategii produktowej każdej inwestycji. Oferujemy m.in.:
- przygotowanie strategii marketingowej wraz z kompletną identyfikacją graficzną obiektu
- koordynacja reklam związanych z inwestycją
- promowanie sprzedaży apartamentów poprzez szeroko zakrojoną kampanię reklamową (ulotki, broszury, katalogi, banery) wraz z promowaniem inwestycji w mediach internetowych.
- wsparcie przy organizacji marketingu (dni otwarte, promocje, konferencje)
- kompleksowy plan zarządzania i marketingu, kompletną identyfikacją wizualną obiektu oraz stroną internetową z profesjonalnym, hotelowym system rezerwacji